Klacht Health and Beauty Cosmetics: Ongewenste toezending van pillen

Mark

Ik had een tijd geleden een zogenaamde prijs of iets dergelijks gewonnen (weet ik niks van ) .en zou tegen verzend kosten een beauty pakket krijgen .
Dat zogenaamde pakket kreeg ik ..namelujk een doos met huidverzorging pillen .
Deze heb ik niet nodig .
Toen heb ik gebeld over het fijt dat ik deze niet hoefde te hebben en ook geen verdere vervolg zendingen wilde ontvangen .
die heb ik vervolgens wel gekregen en dus weer gebeld dat ik ze terug zou sturen en ze niet wenste te betalen .en was toen bij mij verder afgehandeld.ik heb gezegd dat het niet voldeed aan mijn wensen en dat ik ze dus ook niet ging betalen .
nu krijg ik een half jaar later een brief van de incasso dat ik 136 euro moet betalen
hier zakt mijn broek van af en ga dit niet betalen
ik hoop zsm een reactie van u te verwachten zodat dit afgesloten kan worden .ik heb tevens gezien dat ik niet de enige ben met deze klacht dus ergens klopt hier iets niet en het lijkt sterk op oplichting

Ik wil van deze incasso af en verwacht de Door mij gemaakte kosten terug te ontvangen

Health and Beauty Cosmetics
    Beste heer Plug,

Dank voor uw bericht. Aan het einde van het telefoongesprek waaraan u refereert (d.d. 13-05-2014) heeft onze adviseur met u de zgn. voicelog afgenomen. Onder andere de voorwaarde dat wij vervolgzendingen toezenden komt op drie momenten in de voicelog aan bod. Ook de wijze waarop u verdere zendingen kunt annuleren (4 manieren) en de aankondiging dat de uiterste annuleringsdatum in de welkomstbrief (welke u bij de proefzending aantreft) staat vermeldt, is duidelijk genoemd. Dit alles (en meer) hebben wij u ook bevestigd in de welkomstbrief.
    U stelt dat u tijdig contact met onze klantenservice heeft opgenomen om het toezenden van vervolgzendingen stop te zetten. Echter, uw eerste contactmoment met onze klantenservice (30-06-2014) is ruim twee weken na ontvangst van uw eerste (en tevens enige) vervolgzending.
    Op 22 juni jl. heeft u nogmaals contact opgenomen met onze telefonische klantenservice, dit telefoongesprek heeft u afgesloten met een scheldtirade.

Als u ons kunt aantonen dat u, zoals u in uw bericht stelt, tijdig contact met ons heeft opgenomen om toezending van vervolgzendingen stop te zetten komen de kosten van de vervolgzending uiteraard niet voor uw rekening. Een kopie van uw telefoonnota is meer dan voldoende. Wij wachten uw reactie af.

Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?