Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: onterechte incasso's

Jab

Er zijn 2 bedragen, 8,50 en 31,50, onterecht van mijn rekening geïncasseerd. Ik ken deze toko helemaal niet heb er ook nooit iets besteld.

Snel de bedragen gestorneerd en via mijn bank dit rekeningnummer geblokkeerd.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Bakker,Dank voor uw bericht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om het debiteurnummer (dat bij de afschrijvingen vermeldt staat) naar ons te e-mailen zodat wij voor u kunnen uitzoeken wat de situatie is.
    Mocht er sprake zijn van fraude (iemand heeft uw bankgegevens 'misbruikt'), dan lossen wij dit uiteraard direct voor u op. U kunt de gegevens sturen naar: info@healthandbeautycosmetics.nl. Bij voorbaat hartelijk dank voor de te nemen moeite. Met vriendelijke groet!Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Jab
    Ondanks dat ik zelf de onterecht geïncasseerde bedragen heb gestorneerd, kreeg ik,onderstaande reactie:
    "Wij hebben e.e.a. nagekeken, en het blijkt dat een klant van ons uw rekeningnummer (per abuis) heeft opgegeven, onze excuses hier voor. Inmiddels hebben wij uw rekeningnummer verwijderd, u geeft aan de bedragen reeds gestorneerd te hebben, wij zullen deze dus niet retour storten."
    Ja, dus de andere klant heeft het gedaan.......

Jab

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?