Klacht Health and Beauty Cosmetics: Opgedrongen abonnement!!

Celine81

In oktober ben ik gebeld met de boodschap u heeft een huidpakket gewonnen. Zat op mijn werk. Werd overdonderd. Te snel ja gezegd. 8 euro betaald voor de verzendkosten.
Nu bleek dit een verkooppraatje te zijn voor een abonnement.

Begin november kwam het pakketje binnen. Helaas niet snel genoeg open gemaakt. Ging namelijk op vakantie. Na mijn vakantie het pakketje open gemaakt. Bleek dat ik na de proefzending nog 3 pakketten zou ontvangen a 31,50 euro per stuk.
Ho even, dit wil ik niet. Helaas de opzegtermijn was al een paar dagen verstreken.
Snel een mail gestuurd om op te zeggen en gevraagd of het abonnement gestopt kon worden.
Helaas, een soort van robot achtige reactie. U bent te laat en moet betalen!
Kan een organisatie alleen maar op deze manier haar producten verkopen? Of beter gezegd: aan de mens slijten?

Naar mijn weten kan je een abonnement per maand opzeggen. Ik verwacht dus dat ik de eerste zending ontvang en deze netjes betaal. Zending 2 en 3 cancellen!

Zending 1 zal ik netjes betalen. Zending 2 + 3 cancellen. Geen factuur en geen producten ontvangen. Zie veel klachten hier van andere consumenten. En ook waar het netjes is opgelost. Neem aan dat dit bij mij ook kan?

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Duinsbergen,Dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze eerdere e-mail correspondentie. Ons standpunt zal niet wijzigen door een bericht te plaatsen op deze website.Wij wensen u een fijn weekend, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Duinsbergen,Na overleg met onze vaste contactpersoon bij de Consumentenbond hebben wij besloten om uit coulance de kosten horende bij uw vervolgzending terug te storten. Wij hopen uw klacht hiermee alsnog naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website! Dat wordt door ons gewaardeerd!Wij wensen u een fijne dag toe, met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?