Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: opnieuw onterechte incasso

miranda

we hebben vandaag opnieuw na bijna een jaar niks gehoord te hebben een rekening op de deurmat gekregen terwijl we in die tijd ook hadden aangegeven niks te hoeven betalen omdat we het pakket terug gezonden hadden zoals afgesproken aan de telefoon. maar ze bleven ons bombarderen met rekeningen en ook afschrijvingen die we gestorneerd hebben en geblokkeerd hebben bij de bank. maar daarna wel ook steeds bellen voor een nieuw proefpakket situatie uitgelegd werd niet op in gegaan maar wel door gaan met aansmeren van nieuwe troep. dus nogmaals jullie hebben geen recht op dit geld
en het zou netjes zijn als het nu gewoon definitief stopt met deze praktijken zou voor een heleboel mensen heel veel geld schelen is lekker makkelijk geld verdienen op deze manier.

dat ze stoppen met rekeningen sturen die we niet hoeven te betalen en ook niet van plan zijn te betalen. omdat we alles ondanks begrafenis van mijn vader en mijn moeder haar man in die tijd wel aan de regels hebben gehouden door het pakket terug te sturen net als de vervolgpakket wat ze als nog gestuurd hebben.
en alleen nog aangeven dat de account dit keer wel echt geannuleerd is met bewijs dit keer want dat hadden ze toen ook gezegd maar blijkt van niet en dat we zwart op wit krijgen dat de rekening niet betaald hoeft te worden en dan wensen we niet meer lastig gevallen te worden

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Van Bennekom,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij hebben uw dossier bekeken en besloten om uit coulance de openstaande post te crediteren. Dit betekent dat u ons niets meer verschuldigd bent. U kunt de reeds ontvangen aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Onze excuses voor het ongemak, wij wensen u een fijn weekend!

Groet,

Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    miranda
    Ik ben super blij met deze oplossing ik wil u dan ook heel erg bedanken hiervoor

Ik wens u ook een fijn weekend

miranda

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?