Klacht Health and Beauty Cosmetics: opzeggen .uitslag van pillen.vervolg niet aangenomen post.wel aanmaningen betaling

missmamaloe

.heb een tijd terug pakket ontvangen over de 8,50 verzendkosten.heb bestraling gehad dus dacht proberen kan wel.ik zit in de wsnp heb 40 weekgeld.gaf aan wil proberen wil geen vervolg kan ik niet betalen.dus pakket en begon met de pillen .binnen no time helemaal onder de uitslag en blaasjes.de dag erop viel ik in de tuin en had baarmoederlijke bloeding dus lange tijd in ziekenhuis lag .ik kwam eruit legde netjes uit waarom ik te laat was met annuleren.maar telefoniste blies van de dam.ik zeg ik hou niet van grote mond .dus over en weer..ik moet betalen .ik zeg zie dr niet uit zeg netjes af betaal niets heb een geldige rede en wil het niet .verbinding verbroken.bel ik weer vandaag naar aanleiding van de mail.gaat ze gelijk weer beginnen over ons laatse telefoon gesprekdat ik zei dat ze grote mond hd . geloof dat ze cursus klantvriendelijk moet volgen ..iig ik kom erniet uit.ik moet betalen . maar ik heb niets,pakket aan deur geweigerd .graag een oplossing missmamaloe@hotmail.com

nou ik zit onder de uitslag van het product..wil geen vervolg .netjes geweigerd aan deur ..maar waarom moet ik nu de 63 betalen ..dit is nu een nieuwe schuld die ik niet kan betalen met 40 in de week ..als ik dit blijf houden word ik de schuldsanering uitgegooid en dat heb ik ook uitgelegd aan telefoniste ..maar werd alleen maar weer bonje aan de telefoon over en weer stem verhogen ..omdat ze gewoon niet een oplossing wil zoeken ... wil graag ervan af ..dus hoor graag of u kan helpen ..Debiteurnummer: 186344

mvg mjw de vreede

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw De Vreede,Dank voor uw bericht. Wij willen uw klacht ook graag oplossen, feit blijft dat u een (eerste en enige) vervolgzending van ons heeft ontvangen omdat u deze niet tijdig heeft stopgezet. Dit hebben wij u ook al meerdere malen aan de telefoon uitgelegd.Zou u ons de gewenste oplossing willen doorgeven?Groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    missmamaloe
    ik heb heb pakket niet ontvangen ..heb hem geweigerd aan de deur.. ik wilgraag dat jullie alles aub kwijtschelden ..je gaat toch niet bij iemand een product opdringen waarvan ze helemaal onder de uitslag zit .. en doordat ik in ziekenhuis lag kon ik niet eerder opzeggen ook dat is meerdere malen aan de telefoon uitgelegd .. overmacht is overmacht ..en wel raar ze zegt pakket is al naar u verzonden ..maar 2 weken erna krijg ik hem pas aangeboden via tnt aan de deur. klopt dan toch ook niet .
    missmamaloe
    vind het schande dat ze niet terug reageren ..en vandaag krijg ik gewoon weer een rekening in de bus ..geachte health en beaty..bekijk u dit eens

ik zal netzolang doorgaan tot ik mijn gelijk heb ..en volgens dit artikel heb ik dat ook ...jullie moesten je schamen ..

missmamaloe

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?