Klacht Health and Beauty Cosmetics: Patricia - Reveal the secret of her beauty or unveil her ugly and greedy marketing strategy?

Klachtnummer
# 75979
Gebruiker
chantal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Health and Beauty Cosmetics approached me via telephone.They offered to send me a gratis proefpakket for which I had to pay only one time verzendingkosten € 8,50, I did. In fact they have written off € 31,50 from my bank account without my consent. I have neither ordered, nor have I signed any sort of subscription with them.
I have repeatedly made this fact crystal clear to the Health and Beauty Cosmetics via telephone and email. In 13 Augustus 2014, I received a letter from WEBCASSO. I called and have asked them the same question, I reiterated that I don't have any subscription with Health and Beauty Cosmetics. And they promised to ask Health and Beauty Cosmetics and would send me a copy. But as of now, I have received nothing from their side. Instead they went on to harass me with big figures of financial penalty €135,31.
I guess, I am not the first victim of this company. Is the owner Patricia attempting to reveal the secret of her beauty or unveil her ugly and greedy marketing strategy?

De oplossing

Beauty Cosmetics or the owner Patricia has to stop unveiling her ugly and greedy marketing strategy and chopping off money from poor old women in the pretext of revealing the secret of her beauty. I ask the amount € 31,50 transferback to my account and the whole process of Webcasso terminated immediately.

1 reactie

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Johannes,Graag verwijzen wij naar onze eerdere contactmomenten en correspondentie. H&BC blijft bij haar standpunt, daar verandert een bericht op deze website (evenals schreeuwen tegen onze medewerkers van de telefonische klantenservice) niets aan.Wij wensen u een prettig weekend, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen