Klacht Health and Beauty Cosmetics: Pillen terug gestuurd

Jeanmijself

Ik heb de zending terug gestuurd...nu willen ze alsnog de 94 euro ontvangen van deze zending. Ik heb alleen het proefpakket onaangebroken om te proberen ontvangen en gehouden en betaald nu zeggen ze dat ik dit proef pakket terug had moeten sturen...als ik het dan had mogen proberen hoe moet dat dan zinder dit pakket te openen......ik ben boos zo boos....niemand betaald 94 euro voor lucht Suzan van Health And beauty liet me weten alsnog het pakket op te willen sturen. Ik wil geen supplementen als er een crème beloofd wordt

Om verder met rust gelaten te worden... Ik betaal niet voor iets wat ik niet heb ontvangen...ze konden me niet eens in het klanten bestand vinden... Dus ik heb geen oplossing

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Van der Vliet,Dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze eerdere contactmomenten. H&BC blijft bij haar standpunt, het plaatsen van een bericht op deze website (een bericht dat deels met onwaarheden is gevuld) verandert daar niets aan.Met vriendelijke groet.Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Jeanmijself
    Het zijn geen onjuiste gegevens ik heb het pakket terug gestuurd
    Jeanmijself
    Of bedoeld u het geen ik zeg dat jullie me niet kunnen vinden maar opeens wel weten waar het geld vandaan moet komen hier onder de mail
    Beste mevrouw van der Vliet,
    Graag ontvangen wij uw adresgegevens, en/of uw inlogcode aangezien er meerdere personen
    met uw achternaam in ons bestand vermeld staan.
    Na ontvangst van deze gegevens zullen wij zo spoedig mogelijk uw e-mail in behandeling nemen.
    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Linda van Dijk
    Jeanmijself
    Ik sluit het af aangezien mijn rekening nu bij de deurwaarder ligt ik geen pillen heb ontvangen en men zo onredelijk reageerd. Ik denk dat niemand gaat betalen voor iets wat men heeft terug gestuurd en ze zijn zo netjes dat ze een ontvangst bevestiging sturen niet dus maar ja dat typeert wel dit bedrijf ze zeggen als je belt dat ze je account te zullen stop zetten maar dat gebeurd niet

Jeanmijself

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?