Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Plotselinge afschrijving € 8, 50 zonder enig contact te hebben gehad

J. Harkema-Zaal

Vandaag opeens een afschrijving gehad op mijn rekening. Ik wist niets van een zogenaamd "proefpakket" of dergelijk health and beauty cosmetica bedrijf. Ik heb nooit toestemming gegeven aan een proefpakket (dat tevens nieteens is toegestuurd) of verdere zendingen. Ook begrijpen wij absoluut niet hoe dit bedrijf aan onze gegevens is gekomen. Ik zou graag het bedrag teruggestort zien en geen verdere zendingen met de bijkomende kosten ontvangen. Alvast bedankt. Mvg J. Harkema/Zaal

Plotselinge afgeschreven bedrag van €8, 50 teruggestort krijgen en geen verdere zendingen of kosten ontvangen.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Harkema-Zaal,Hartelijk dank voor uw bericht. Het ziet er naar uit dat een andere persoon (al dan niet met opzet) gebruik heeft gemaakt van uw rekeningnummer. Uw adresgegevens komen niet in onze database voor.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om het debiteurnummer (dat bij de afschrijving vermeldt staat) aan ons te e-mailen zodat wij het account per direct kunnen blokkeren? Ons e-mail adres is info@healthandbeautycosmetics.nl.
    Het bedrag van € 8,50 zullen wij vanzelfsprekend op uw rekening terugstorten. U kunt het bedrag uiteraard ook via uw bankpakket storneren, dan staat het vrijwel direct weer op uw rekening bijgeschreven.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.
    Wij zien dit dan graag terug in een positieve beoordeling op deze website.Wij wensen u een prachtig 2014, in goede gezondheid.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    J. Harkema-Zaal
    Snelle reactie van bedrijf. Bedrag heb ik terug storneren. Afspraak dat de onterechte incasso verwijderd wordt.