Klacht Health and Beauty Cosmetics: Proefpakket?

Marit

Beste Health en Beauty Cosmetucs. Ook ik ben (meerdere keren anoniem) gebeld over een gratis proefpakket naar aanleiding van het meedoen aan een enquete (die ik mij niet meer kan herinneren) , hier begonnen ze mee dat het GRATIS is, maar even later is dit opeens 8,5 euro . Achteraf heb ik spijt dat ik ja gezegd heb en voel ik me behoorlijk overvallen (zeker nu ik al deze klachten lees). Aangezien er anoniem gebeld is kan ik geen contact opnemen om de verzending te annuleren maar ik wens dit proefpakket niet te ontvangen. Tevens hadden zij het over een vervolgzending die ik dus ook niet wil aangezien ik mij hier schijnbaan actief voor moet afmelden. Ik heb geen goed gevoel bij dit bedrijf en het voelt zeer onbetrouwbaar aan. Graag wil ik dat mijn zending geannuleerd word, (en zeker!) dat er niks van mijn rekening afgeschreven wordt, en dat dit bedrijf mij niet meer belt.
Met vriendelijke groet.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Jaspers,Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan hebben wij besloten om de verzending van het proefpakket tegen te houden. U ontvangt dus geen producten van ons en u hoeft uiteraard geen kosten te betalen.
    Tevens hebben wij uw telefoonnummer op onze Recht van Verzet lijst geplaatst. Dit houdt in dat u in de toekomst niet meer telefonisch door ons benaderd zult worden.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zien dit graag terug in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?