Klacht Health and Beauty Cosmetics: Proefpakket nooit ontvangen - wel geld afgeschreven en nu is vervolgpakket verstuurd

Bithopper

Enige tijd geleden ben ik telefonisch benaderd. Daarbij werd ik gevraagd of ik een proefpakket, tegen betaling van € 8,50 wilde ontvangen. Bij dit proefpakket zou een brief met daarin inloggegevens voor mijn persoonlijke site gesloten worden. Op deze site zou ik dan eventueel kunnen aangeven om van verdere zendingen af te zien.
Het bovenstaande bedrag is op 24 februari afgeschreven. Het proefpakket en brief heb ik echter nooit ontvangen.
Vandaag ontving ik het vervolgpakket, waar ik nooit naar gevraagd heb. Hoe kan ik ook, zonder inloggegevens ?
Meteen maar eens gebeld. Een vriendelijke dame heeft voor mij alles geannuleerd en geadviseerd om een email te schrijven. Van de annulering heb ik overigens een bevestiginsgmail ontvangen (het eerste overigens van dit bedrijf).
Ik mijn mail heb ik gesteld dat ik dit vervolgpakket niet hebben wel en gevraagd hoe ik het pakket kan retourneren. De incasso heb ik geblokkeerd.

Ik wil dat de (eenzijdige?) overeenkomst wordt geannuleerd. Het pakket wil ik retourneren zonder verdere kosten. Voor de afgeschreven € 8,50 verwacht ik nog wel een tegenprestatie of terugboeking van het afgeschreven bedrag.
Zoals ik al stelde, heb ik verdere incasso's geblokkeerd.

Bithopper
    Inmiddels heb ik antwoord gekregen van dit bedrijf. De schrijfster beweert dat ik het proefpakket en een mail ontvangen heb. Na onderzoek (www.gmail.com) kwam ik inderdaad genoemd mailtje tegen. Helaas is dit niet doorgestuurd naar mijn mailbox op mijn PC. Feit blijft echter dat het proefpakket nooit ontvangen is, wat de vrouw van dit bedrijf ook beweert. Ik bied nog steeds aan om het vervolgpakket te retourneren.
    Bithopper
    De klacht is helemaal niet verholpen: De reactie van het bedrijf:
    Health & Beauty Cosmetics blijft bij haar standpunt en zal verder gaan met het incasseren van de vordering.
    Hierbij zullen wij gebruikmaken van de middelen die tot onze beschikking staan.
    Mijn reactie: ronduit schandalig! Ik denk dat ik mijn rechtsbijstand eens ga informeren.

Bithopper

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?