Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Proefzending annuleren: Klacht Health and Beauty Cosmetics

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95306
Gebruiker
Jeroen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik benaderd door Health and Beauty Cosmetics met dat ik aan een enquête had meegedaan en dat ik een proefpakket had 'gewonnen'. Hiervoor hoefde ik alleen € 8,60 te betalen, waarna ik aan eventuele vervolgzendingen niet vast zou zitten. Deze moet ik dan wel zelf stopzetten. Bij nader inzien en na het opzoeken van extra informatie erover wil ik hier echter graag vanaf zien.

De oplossing

Bij deze wil ik u laten weten dat ik afzie van de order van de proefzending en de daarop volgende zendingen.
en dat tevens de eenmalige machtiging voor afschrijving wordt ingetrokken.

3 reacties

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte heer Elbers,Dank voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan hebben wij uw account stopgezet. U ontvangt dus geen proefzending van ons en wij zullen de kosten horende bij deze proefzending dan ook niet van uw rekening incasseren.Wij gaan er vanuit dat wij uw bericht naar tevredenheid hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor uw moeite!Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  2. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte heer Elbers,Zou u ons willen laten weten of u tevreden bent met onze oplossing? WIj zouden dit namelijk graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Veel dank voor uw te nemen moeite!Met vriendelijke groet, fijne dag,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  3. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Geachte mevrouw van Dijk,Bedankt voor de snelle reactie en afhandeling.Met vriendelijke groet,Jeroen Elbers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen