Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Sinds 2 jaar en 4 maanden wordt maandelijks ONTERECHT een bedrag van € 31,50 afgeschreven.

Carolien 123

Sinds 3 oktober 2014 wordt maandelijks een bedrag ad € 31,50 van de bankrekening van mijn moeder afgeschreven. Zij neemt géén producten af van Health & Beauty Cosmetics (HBC), heeft dat nooit gedaan en er is zelfs nooit contact geweest. Zij komt ook NIET voor in het klantenbestand van HBC.
Op 1 december 2016 hebben wij dit gemeld bij HBC. Er is telefonisch contact geweest met de klantenservice. Het verzoek aan ons was om de situatie per mail toe te lichten. Dit hebben wij uitgebreid gedaan op 1 december 2016.
Vervolgens is er enkele malen op-en-neer gemaild met de financiële afdeling van HBC, onder meer met de adresgegevens van mijn moeder en een uitdrukkelijk terugbetaal-verzoek. De reactie op 22 december was dat het dossier 'in behandeling' was. Wij hebben HBC vervolgens een ultimatum gesteld: het totale bedrag, inmiddels opgelopen tot € 787,50, diende uiterlijk op 15 januari 2017 teruggestort te zijn op de rekening van mijn moeder.
Vandaag, 17 januari, is dat nog niet gebeurd. Er is in de tussentijd geen enkel contact meer geweest vanuit HBC.

Het bedrag van € 787,50 per direct storten op het bij HBC bekende rekeningnummer van mijn moeder.

Health and Beauty Cosmetics
    Beste mevrouw Van der Weijden,

Dank voor uw bericht. Wij hebben het dossier nog steeds in behandeling. Zoals eerder gezegd: als blijkt dat wij onterecht geld hebben geïncasseerd van de rekening van uw moeder dan wordt dit terug gestort. Deze situatie hebben wij niet eerder meegemaakt.. de situatie bevreemd ons.

Om onnodig dubbel werk te voorkomen sturen wij u een reactie via e-mail, niet via deze website.

Wij houden u op de hoogte, groet,

Health & Beauty Cosmetics
    Klantenservice

Carolien 123
Health and Beauty Cosmetics heeft uiteindelijk het bovengenoemde bedrag teruggestort op de bankrekening van mijn moeder. Hierbij is de zaak naar tevredenheid opgelost en gesloten.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?