Klacht Health and Beauty Cosmetics: Steed weer gebeld door Health and beauty

Rita

Ik ben al 4 keer gebeld met de mededeling dat ik een prijs heb gewonnen, ook al heb ik nergens aan mee gedaan. Ik doe een heel enkele keer mee aan een enquete, maar voor nooit mijn telefoonnummer in, al helemaal niet mijn mobiel. Toch word ik op beide nummers gebeld. De laatste keer heb ik gewoon opgehangen. Ik sta in het bel me niet register, maar dat helpt niets. Recht van verzet helpt ook niet. Hoe komen jullie aan mijn gegevens? En waarom vertellen dat ik iets gewonnen heb terwijl ik nergens aan mee heb gedaan?

Nooit meer gebeld worden.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Veeken - Ritsma,

Dank voor uw bericht. Het 0455-nummer dat u bij uw klacht heeft geplaatst is inderdaad in het Bel-me-niet Register opgenomen, dit telefoonnummer is echter niet uit naam van onze organisatie gebeld. Vanzelfsprekend niet, want wij respecteren het Bel-me-niet Register. U refereert ook aan een mobiel nummer waar u op gebeld zou zijn. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit nummer aan ons door te geven zodat wij kunnen controleren of wij u op dat nummer hebben benaderd? Is dat het geval, dan spijt het ons dat u dat niet op prijs stelt en zullen wij dit nummer opnemen op onze Recht van Verzet lijst. Dit zorgt ervoor dat wij u in de toekomst niet meer telefonisch zullen benaderen.

Veel dank voor uw reactie en een fijne avond gewenst,
    met vriendelijke groet,

Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Rita
    De telefonist(e) zei echt dat hij/zij uit naam van Health and Beauty belde, of ik moet het wel heel verkeerd verstaan hebben. Het mobiele nummer waarop ik gebeld ben is 0644960169. Dit nummer staat niet in het telefoonboek, en ik geef het alleen aan vrienden en bekenden, dus ik snap echt niet waarom ik op dat nummer gebeld ben.
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Veeken - Ritsma,

Dank voor uw bericht.
    Het 06-nummer dat u heeft doorgegeven komt niet in ons systeem voor en is
    niet uit naam van onze organisatie gebeld. Wij zullen ook dit telefoonnummer opnemen op onze Recht van Verzet lijst. Dit zorgt ervoor dat wij u in de toekomst niet meer telefonisch zullen benaderen. Wij gaan ervan uit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
    Mogen wij uw vragen om een positieve beoordeling?

Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Rita
    Ik vind het vreemd dat ik niet door health en beauty gebeld ben, terwijl de medewerkers toch duidelijk die naam hebben genoemd. Ik zou aan een enquete mee hebben gedaan en hebben gewonnen. Ik hoefde alleen verzendkosten te betalen. Als Health en beauty niet gebeld heeft, wie dan wel uit hun naam?
    Rita
    Ze hebben me een antwoord gegeven dat niet klopt. Toen ik dat doorgaf kreeg ik er geen antwoord meer op

Rita

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?