Klacht Health and Beauty Cosmetics: Te vaak gebeld over "kado"

Klachtnummer
# 88195
Gebruiker
Daniellevanden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste meneer, mevrouw,

Ik wil niet meer gebeld worden over dit "kado". Ik ben de afgelopen week weer 7 keer gebeld. (ZEVEN!! keer in een week)
Ik weet dat ik in een ver verleden een vragenlijst heb ingevuld en ik heb hier ongelofelijk veel spijt van.

Groeten,

Danielle

De oplossing

Niet meer gebeld worden

1 reactie

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Broek,Dank voor uw bericht. Wij hebben uw telefoonnummer direct op onze Recht van Verzet (RVV) lijst geplaatst. Dit betekent dat wij u in de toekomst niet meer telefonisch zullen benaderen.
    Onze excuses dat u onze contacten als vervelend heeft ervaren.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Een fijn weekend gewenst, met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen