Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: telefonisch verleid, tegen beter weten in, afmelden onmogelijk

jkgkuin

Ik heb mij laten verleiden een proefpakket bij dit bedrijf aan te vragen. In de begeleidende brief staat dat als ik mij niet afmeld vóór 14 november afmeld, ik me verplicht voor €94,50 producten af te nemen, wat ik niet wil. De manier om me af te melden via de site is niet te vinden.

Beëindiging van klantrelatie

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Kuin,Dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij verdere zendingen voor u stopgezet. U ontvangt dus geen Health & Beauty Multi meer van ons en wij incasseren geen geld meer van uw rekening (alleen de bijdrage in de order- en verzendkosten van de proefzending).
    U had verdere zendingen zelf op vier manieren kunnen stopzetten: via e-mail, via post, via onze telefonische klantenservice en op onze website. Op onze homepage, rechts bovenin, vindt u de button "Login / registreren". Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Goed opgelost

jkgkuin

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?