Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: telefonische aankoop proefpakket

Bertroos

op 17 februari 2015 werd ik gebeld door dit bedrijf dat ik mee zou hebben gedaan met een enquete en dat ik een proefpakket voor 8,50 kan krijgen ipv 37,50 van de skinbooster.
Door de toch agressieve manier van handelen ben ik er in gestonken en heb ja gezegd. Achteraf niet blij mee, want volgens mij zit je vast aan een abonnement, ook al wordt dit ontkent door de telefonische verkoopster.

Ik heb nu een mail gezonden naar info@healthandbeautycosmetics.nl dat ik af wil van het proefpakket en mijn automatische incasso wil stoppen, volgens de Wet over koop op afstand. Ben benieuwd gezien de ervaringen die ik lees op internet, wat het bedrijf doet.

Geen proefzending, stopzetten automatische incasso en abonnement en geen verdere verkooptelefoontjes.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Roos,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zorgen ervoor dat u geen proefzending SkinBooster van ons ontvangt, wij zullen de bijdrage in de order- en verzendkosten van € 8,50 vanzelfsprekend niet van uw rekening incasseren. Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dat graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite. Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Bertroos
    Dank je Linda voor je snelle reactie en je oplossing en ik ben blij dat alles wordt terug gedraaid. Goede en vooral snelle service/reactie

Bertroos

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?