Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Telefonische aankoop proefpakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98467
Gebruiker
johanl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 19 Februari ben ik 's middags gebeld door een telefoniste van Health & Beauty Cosmetics met het verhaal dat ik een proefpakket zou hebben gewonnen na het invullen van een enquete online, deze zou ik tegen betaling van 8,50 kunnen ontvangen. Hierbij werden er geen uitspraken gedaan over de inhoud van het proefpakket en de aard van de producten.

Na akkoord heb ik contact opgenomen met de klantenservice om ontvangst hiervan te annuleren, ik kreeg namelijk het vermoeden dat ik gebeld was onder valse voorwendselen. Hier werd ik doorverwezen om contact op te nemen met de klantenservice per e-mail omdat zij het ontvangst van het proefpakket niet telefonisch konden annuleren.

Ik heb een e-mail gestuurd naar info@healthandbeautycosmetics.nl en kreeg als reactie, enkel dat de mail binnen 10 werkdagen beantwoord zou worden indien deze vragen bevat. Echter zou het proefpakket mij binnen een week toegestuurd worden, ik ben erg benieuwd hoe dit afgehandeld gaat worden.

De oplossing

Het niet ontvangen van een proefzending, het stopzetten van de automatische incasso en het annuleren van een eventueel (niet duidelijk) afgesloten abonnement.

2 reacties

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte heer Lems,Dank voor uw bericht. Dat u een proefpakket zou hebben gewonnen is absoluut niet het geval. Als dit zo aan u is verteld of zo op u is overgekomen dan bieden wij hier uiteraard onze welgemeende excuses voor aan. Dit mag niet en ook wij zijn hier niet van gediend.Vanzelfsprekend houden wij de toezending van de proefzending tegen. U ontvangt dus niets van ons en wij zullen ook de bijbehorende order- en verzendkosten niet van uw rekening incasseren.Wij gaan (intern) met uw klacht aan de slag! Nogmaals dank voor uw feedback.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Mogen wij dat aan u vragen? Hartelijk dank voor uw moeite!Met vriendelijke groet en een fijn weekend gewenst,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  2. Auteur
    johanl
    Datum
    Beste mevrouw van Dijk, Bedankt voor uw snelle reactie en daarmee ook de afhandeling van de klacht. Met vriendelijke groet en een fijn weekend gewenst.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johanl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen