Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Telefonische aankoop proefpakket
Details
De klacht
Op vrijdag 19 Februari ben ik 's middags gebeld door een telefoniste van Health & Beauty Cosmetics met het verhaal dat ik een proefpakket zou hebben gewonnen na het invullen van een enquete online, deze zou ik tegen betaling van 8,50 kunnen ontvangen. Hierbij werden er geen uitspraken gedaan over de inhoud van het proefpakket en de aard van de producten.Na akkoord heb ik contact opgenomen met de klantenservice om ontvangst hiervan te annuleren, ik kreeg namelijk het vermoeden dat ik gebeld was onder valse voorwendselen. Hier werd ik doorverwezen om contact op te nemen met de klantenservice per e-mail omdat zij het ontvangst van het proefpakket niet telefonisch konden annuleren.
Ik heb een e-mail gestuurd naar info@healthandbeautycosmetics.nl en kreeg als reactie, enkel dat de mail binnen 10 werkdagen beantwoord zou worden indien deze vragen bevat. Echter zou het proefpakket mij binnen een week toegestuurd worden, ik ben erg benieuwd hoe dit afgehandeld gaat worden.
De oplossing
Het niet ontvangen van een proefzending, het stopzetten van de automatische incasso en het annuleren van een eventueel (niet duidelijk) afgesloten abonnement.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.