Klacht Health and Beauty Cosmetics: telefoontereur

Gerda812

Sinds verschillende jaren word ik regelmatig door Health and Beauty telefonisch benaderd. Ik heb al verschillende malen het verzoek ingediend of ze mij niet meer willen
bellen. Wordt beloofd dit te toen en dat ik me kan aanmelden bij het Bel Me Niet register zodat ik niet meer gebeld kan worden.
Echter ik sta hier al geregistreerd en ondanks herhaald verzoek mij NIET te bellen blijft het bedrijf mij steeds weer bellen. Ook op mail verkeer omrent deze klacht wordt niet gereageerd.

Hoop dat het nu eindelijk gaat stoppen want ik ben ondertussen op het punt gekomen dat als ik hun naam alleen al aan de telefoon hoor dat ik boos word en de hoorn op de haak gooi.

Mij op geen ENKELE manier meer benaderen. En excuses voor het gedrag van dit bedrijf vind ik zeker op zijn plaats.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Wassink,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben zojuist het telefoonnummer dat u bij uw gegevens heeft genoteerd aan onze Recht van Verzet (RVV) lijst toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat wij u in de toekomst niet meer zullen contacten. Houdt u er rekening mee dat de verwerking van deze RVV plaatsing ongeveer 4 weken kan duren?Wij gaan er vanuit dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost en zien dat graag terug in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?