Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Toch een proefpakket ontvangen!!

Janssie

Ik heb van de week een klacht op deze site gezet en een mail naar jullie gestuurd.
Dat ik liever toch geen proefpakket wilde ontvangen.
Daarop heb ik reactie gekregen dat ik geen proefpakket zou ontvangen!
Nou je raad het al.. Ik deed mijn brievenbus open en wat lag daar --> een proefpakket!!
Er is nog geen 8.50 afgeschreven.. dat houd ik goed in de gaten.

Dat er geen 8.50 van mijn rekening afgeschreven gaat worden. .. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen proefpakket wilde ontvangen. En ik heb zelfs van jullie bericht gehad dat ik het niet zou ontvangen....

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Pruim,Dank voor uw e-mail. Wij waren helaas niet meer op tijd om uw proefzending tegen te houden. U mag de proefzending (met een waarde € 33,50) uiteraard behouden en hoeft hier niets voor te betalen. Wij zullen dus geen geld van uw rekening incasseren.Wij gaan er (nogmaals) vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Zou u dit willen belonen met een positieve beoordeling? Hartelijk dank!Met vriendelijke groet en een fijn weekend gewenst,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Pruim,Mocht de bijdrage in de order- en verzendkosten van € 8,50 onverhoopt toch van uw bankrekening worden geïncasseerd, dan adviseren wij u om dit bedrag direct te storneren. Het bedrag wordt dan op uw rekening teruggestort en daarmee is de zaak afgedaan. Nogmaals: de proefzending mag u houden.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Janssie
    Tot nu toe is er nog geen geld af gegaan!
    Bedankt voor je snelle reactie.

Janssie

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?