Klacht Health and Beauty Cosmetics: Van Kado naar aanmaning

wa

Op 12-09-2015 ontving ik van Health and Beauty Cosmetics een rekening. Men berekent aan mij de volgende kosten €31,50 . Heb daarna via e-mail , telefonisch en per brief laten weten dat ik het niet eens ben met de incassokosten van de door u opgedrongen produkten.
Redenen,
-als Health and Beauty Cosmetics kadootjes verstrekt i.v.m meewerken aan een enquette is dit geen koopovereenkomst
-ik de vordering in zijn geheel betwist i.v.m. het helemaal niet aangaan van een schriftelijke koopovereenkomst.

Terugbetaling van het reeds afgeschreven bedrag en geen aanmaningen meer wens te ontvangen .

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Arens,

Tijdens het telefoongesprek en in de brief die u samen met de proefzending heeft ontvangen wordt duidelijk aangegeven dat Health & Beauty Cosmetics, indien er niet tijdig is geannuleerd, automatisch een vervolgzending verzendt.

Aangezien wij geen tijdige annulering van u hebben ontvangen, hebben wij u een vervolgzending toegestuurd.
    De kosten van deze zending (3x € 31,50) incasseren wij achteraf in drie gelijke maandelijkse termijnen, en dient u te voldoen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Linda van Dijk
    H&BC B.V.

wa
    Beste ,
    Het is dus voor jullie normaal dat er telefonisch overeengekomen wordt om eenmalig bezorgkosten ( 8,50 Euro) in rekening te brengen om een kado te verzenden, dat je er dan een proefzending achteraan zendt en deze ook maar incasseerd.
    Terwijl er geen sprake is van een schriftelijk koopovereenkomst!
    Dit is in mijn optiek niet normaal, ook zeker niet dat er dan iets geannuleerd moet worden.

M.v.g.

W. A.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?