Klacht Health and Beauty Cosmetics: Vast abonnement zonder toezegging en geen proefpakket ontvangen.

Klachtnummer
# 65568
Gebruiker
Erwin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een proef pakket van H&B bestellen. Maar heb die nooit ontvangen. Daarna kwam de eerst pakket voor 3*31euro. Ik wil geen abonnement van dit hebben. Omdat ik nooit de proefpakket heb ontvangen, wist ik ook niet dat ik deze pakket automatisch ontvangen. Nu krijg ik een brief van aanmaning. Als ik geen geld betalen voor deze pakket, gaan ze incassokosten rekenen.

Ik heb contact gehad met de klantenservice en zij zeiden dat ik vast zit aan een abonnement van 3 keer 31euro, terwijl ik dit nooit heb toegezegd of een brief of mail over ontvangen heb. Ik heb later nog twee email toesturen, maar tot nu toe nog geen antwoord ontvangen. Ik ga deze pakket terugsturen, want ik heb deze pakket nooit bestellen.

De oplossing

Ik wil de pakketen niet ontvangen en de 3x 31,50 euro niet betalen en dat ze het incassobureau terugtrekken. Ik wil ook dat H&B mijn geld terugstorten en niet meer geld op mijn rekening afschrijven.

2 reacties

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte heer Zhang,Dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze e-mail van 19 mei jl. De inhoud hiervan spreekt voor zich, H&BC blijft bij haar standpunt. Het plaatsen van een bericht op deze website verandert hier niets aan.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  2. Auteur
    Erwin
    Datum
    Punt 1: Ik heb een proefpakket nooit ontvangen, daarom weet ik ook niet hoe ik deze pakket ga toezeggen. De probleem is niet van mij. Ik krijg de code om abonnement toe te zeggen pas na ik de eerst pakket 3*31euro heb ontvangen.
    Punt 2: Ik heb nooit deze pakket 3*31euro bestellen. Ik vind dat het oneerlijke is als ik deze pakket moet kopen. Ik heb wel een les geleerd in mijn leven.
    Gewenste oplossing: Pakket terugsturen en niet betalen. Ik kan wel alle verzendingskosten betalen.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen