Klacht Health and Beauty Cosmetics: Vervolgzending niet ontvangen en toch betalen!

Medo

Ik ben een aantal weken geleden gebeld door dit bedrijf, waarbij ze vertelden dat ik zogenaamd mee had gedaan met een enquête en als cadeau zouden ze mij een beautypakket sturen waarbij ik alleen de portokosten hoefde te betalen, van 8,50 met een eenmalige machtiging. Daar ben ik mee akkoord geweest, en aan het eind van het gesprek heb ik een aantal keren gevraagd dat ik niet verder vast wilde zitten aan onnodige kosten en verdere zendingen. De medewerker beloofde mij dat dit zeker eenmalig was, ik gaf mijn rekeningnummer en het adres waarbij ik het pakket zou ontvangen. En jahoor nu zit ik vast met iedere keer een bericht van dat ik zelf moest opzeggen en omdat ik dit niet op tijd heb gemerkt willen ze weer 31,50 incasseren voor een vervolgzending wat ik nooit heb ontvangen. Ten eerste ik hoef geen pakket meer te ontvangen en ik wil er zeker niet voor betalen omdat ik het ook niet heb ontvangen. Ik wil dat dit afgelopen is, wil hier echt van af!!! Graag uw hulp..

Ik wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben, na de proefzending heb ik geen andere pakketten ontvangen. Ik wil geen klant meer bij healt en beauty cosmetics zijn. Het geld wat jullie hebben geincasseerd of willen incasseren eis ik terug en mij uitschrijven uit het systeem.

Health and Beauty Cosmetics
    Beste mevrouw Sayim,Dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar de eerdere (e-mail) correspondentie die wij met u hebben gevoerd. Ook u weet dat de werkelijke situatie afwijkt van de situatie die u in uw bericht schetst. Wij blijven bij ons standpunt en zien betaling graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Medo
    Ik ga hier niet mee akkoord en blokkeer al jullie transacties! Nu zoek ik een andere oplossing enige wat ik nog kan doen is een aangifte.. oplichters

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?