Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Verzocht om coulance regeling ivm met meerdere persoonlijke problemen.

Caropientje

Telefonisch is mij n.a.v. het invullen van een enquête als "cadeau" een beauty product aangeboden.
Er werd mij verteld, dat ik van de proefbetaling alleen de verzendkosten hoefde te betalen van € 8,50 en dat de vervolgzendingen € 31,50 per zending zouden kosten.
Ik had nog gezegd, dat ik bang was dat ik er aan vast zou komen te zitten en mij werd verteld, dat je op verschillende manieren heel makkelijk de vervolgzendingen stop kon zetten. Dus ben ik (stom genoeg) akkoord gegaan.
Nu is het dus het geval, dat ik inderdaad 3 dagen te laat heb geannuleerd via de website en de vervolgzending heb ik geretourneerd. En daardoor kreeg ik dus een factuur voor € 31,50
Daarop heb ik een mail gestuurd met het verzoek tot een uitzondering van de regel, omdat ik door emotionele en lichamelijke redenen te laat heb geannuleerd. Toen kreeg ik als antwoord dat ik gewoon moest betalen.
Daarop heb ik nogmaals gemaild en geen antwoord gekregen en nu dus de factuur van een incasso bureau.

Ik weet dat ik te laat heb geannuleerd, maar vraag ik doe bij deze een beroep op de menselijkheid van het bedrijf. Door hele vervelende persoonlijke emotionele en lichamelijke problemen, die ik in de mail vermeld heb ben ik helaas te laat geweest met annuleren. Maar ik weet zeker dat ik zonder mijn problemen op tijd zou zijn geweest met annuleren, maar mijn hoofd was in die periode helaas echt met andere dingen bezig dan met health and beauty cosmetics. En nu zit ik met de gebakken peren. Want al zou ik willen betalen, dan kan ik dat op dit moment niet eens, want ik leef van een bijstandsuitkering waardoor ik € 104,61 echt niet kan missen. In mijn laatste mail heb ik verzocht of u akkoord gaat met 1x € 31,50 om mij tegemoet te komen, want op deze site heb ik gelezen dat u dat met iemand anders ook heeft gedaan.
Met vriendelijke groeten,
Caroline van Bennekom.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Van Bennekom,Dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze eerdere correspondentie.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Caropientje
    Ik heb het bedrag geleend van mijn moeder en over gemaakt, maar het is mij helaas wel duidelijk geworden, dat Health and Beauty Cosmetics totaal geen menselijke meelevende medewerkers heeft. Ik weet dat regels er zijn om je aan te houden, maar ik vind dat bepaalde redenen om een uitzondering op de regel vragen. Dus ik ga nooit meer in zee met jullie en zal jullie ook niet aanraden.
    Caropientje
    Gewoon geen woorden voor de afhandeling vanuit Health and Beauty Cosmetics......zijn puur op geld belust.
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Van Bennekom,Na overleg met onze vaste contactpersoon bij de Consumentenbond hebben wij besloten om uit coulance de kosten horende bij uw vervolgzending terug te storten. Wij hopen uw klacht hiermee alsnog naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website! Dat wordt door ons gewaardeerd!Wij wensen u een fijne avond, met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Caropientje
    Ik ben heel erg blij dat Health and Beauty Cosmetics mijn klacht nogmaals hebben bekeken en tot deze beslissing zijn gekomen. Dus achteraf is er gelukkig toch een oplossing gekomen en neem ik mijn mening terug.

Caropientje

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?