Klacht Health C-P: Fraude ivm bestellen dieetpillen bij Health -c-p .

motomike

Een sample besteld bij Health -c-p om af te vallen ter waarde van € 4,- ,echter in de 20 pagina's tellende algemene voorwaarden staat dat wanneer je akkoord gaat met deze voorwaarden, je opdracht geeft om een volledig pakket dieet pillen te bestellen,ter waarde van € 320,- en je dit pakket moet nemen als je het sample pakket niet binnen 2 weken retourneert .
echter wanneer het sample pakket te laat wordt opgestuurd,heb je geen tijd meer om dit tijdig te retourneren ,en wordt er automatisch € 320 van je creditkaart afgeschreven .
ook de rabobank is zelfs van deze praktijk op de hoogte ,maar zegt dat ze niets kunnen doen doordat je akkoord bent met de algemene voorwaarden ,en dit rechtsgeldig is .

ik hoop dat jullie ons kunnen helpen ,want ik ben er nog steeds erg pist over .

wij hebben alle producten aangetekend geretourneerd,en hebben na diverse correspondentie nog steeds geen geld retour mogen ontvangen.
graag alle kosten /geld terugboeken

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?