Klacht Health C-P: Gratis Proefpakket blijkt abonnement

Moos1974

Via een advertentie op Facebook kwam ik op een (nederlandstalige) site. Hier kon je gratis proefpakket aanvragen voor afslankpillen. Het waren 2 soorten pillen van 2 verschillende bedrijven. Je hoefde alleen maar verzendkosten van 4 euro te betalen. Aangezien ik zelf geen creditcard heb, heb ik kaart van een vriendin geleend. Nog dezelfde dag kreeg ik een orderbevestiging per mail. Deze was in het engels. Nu is mijn engels niet goed, maar nergens in die mail (of op de site waar ik het proefpakket heb besteld) staat dat je aan een abonnement vast zit . Het proefpakket was binnen enkele dagen binnen. Ook hier zat een engels briefje bij. Voor de zekerheid heb ik het bedrijf een mailtje gestuurd dat ik na het proefpakket geen verdere zendingen wens te ontvangen. Nu krijg ik als antwoord (wat overigens weer in het engels is, dus te onduidelijk voor mij). dat ik de eerste zending moet afnemen a 158 euro

Geen verdere pakketten sturen en zeker geen geld afschrijven van de creditcard

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?