Klacht Health C-P: ongevraagd krijg ik tubes creme toegezonden en worden van mijn creditkaart afgeschreven bij helth cp

Anjaschijvenaars

Ik had via facebook 2 tubes creme besteld bij health pc voor alleen de verzendkosten, samen 7 euro. Een paar weken later krijg ik via de post 2 zakjes thuis met in ieder zakje 3 tubes creme. Ik gelijk een mail naar health cp gestuurd dat ik hier niet omgevraagd heb en heb de pakkekes gelijk terug gestuurd. Ik heb een mail terug gestuurd gekregen dat ik een abonnement afgesloten heb en nu iedere 3 maanden van die tubes opgestuurd krijg, maar ze wilde het abonnement wel stop zetten maar het geld kan niet terug gestort worden. Een van die zakjes is via de post weer terug bij mij aangekomen en het andere pakje is bij health cp aangekomen,( dit hebben ze bvestigd in een mail, maar geld terug storten is niet mogelijk)
Kosten samen maar liefst 327 euro.

Ik wil van mijn contract af en mijn geld terug ,maar liefst 327 euro.

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?