Klacht Health C-P: Ongevraagde toezending tubes en afschrijving van € 165,00 en € 162,00

Klachtnummer
# 48639
Gebruiker
Ingridvan zuilekom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een advertentie met daarin een aanbieding om een product te proberen voor € 4,00 en een ooggel voor € 3,00 heb ik van beide producten 1 tube besteld. Dus samen voor € 7,00. Na de zending van de ene tube van € 4,00 kreeg ik, ongevraagd nog 3 tubes. Er zat een nota bij voor € 165,00. Dit stond ook al op een overzicht van mijn creditcard afgeschreven. Een week of 2 later kreeg ik nog een tube. Omdat ik het niet vertrouwde na de 1e hoge rekening, besloot ik de tube direkt retour afzender te sturen. Vrijdag kreeg ik nog een pakket met 3 tubes, waarschijnlijk ooggel, maar deze heb ik niet eens geopend. Direct retour gezonden. NU heb ik de ABN Amro servicedesk credit cards gebeld en zij gaan er verder mee aan de gang. Gelukkig is de eerste transactie al teruggedraaid en vandaag zal de tweede volgen. Ook per mail contact gehad met het bedrijf om de zending te stoppen en gemeld dat ik echt niet ga betalen.

De oplossing

Ophouden en met toesturen van producten, ik heb niks besteld , buiten het proefpakketje om. En ophouden met nota's zenden en ophouden met geld via mijn c.c. te incasseren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Health C-P?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen