Klacht Health C-P: Ongewenst abonnement Health CP

Klachtnummer
# 48616
Gebruiker
Wijzer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via facebook advertentie 2 tubes besteld om te "proberen", €7 betaald via creditcard en ontvangen, op 25 januari ineens 2 enveloppen met ieder 3!! Tubes en een rekening van in totaal 327 euro!! . Direct gekeken bij creditcard, stond op "reservering", maar kon het niet blokkeren. Bedrijf gebeld dat ik helemaal niets bij had besteld, maar zeggen vervolgens dat ik een abonnement heb afgesloten. Dit staat nergens duidelijk omschreven. Heb gezegd dat ik het wil retourneren en mijn geld terug wil. Zij zeggen: dan moet u ook het proefpakket ongeopend retourneren, dan pas kunt u het geld terugkrijgen. Iedereen heeft dit natuurlijk al geopend. Dit riekt naar oplichting. Er staat nergens in de advertentie dat je verplicht bent om een abonnement te nemen. Heb een half uur gebeld, onduidelijk Engels, mail gekregen dat order is stopgezet.

De oplossing

Ik wil mijn laatste zending ad € 327,- aangetekend retourneren en mijn geld terug op mijn bankrekening, mijn creditcard heb ik laten blokkeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Health C-P?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen