Klacht Health C-P: Ongewenst abonnement Health CP

Wijzer

Via facebook advertentie 2 tubes besteld om te "proberen", €7 betaald via creditcard en ontvangen, op 25 januari ineens 2 enveloppen met ieder 3!! Tubes en een rekening van in totaal 327 euro!! . Direct gekeken bij creditcard, stond op "reservering", maar kon het niet blokkeren. Bedrijf gebeld dat ik helemaal niets bij had besteld, maar zeggen vervolgens dat ik een abonnement heb afgesloten. Dit staat nergens duidelijk omschreven. Heb gezegd dat ik het wil retourneren en mijn geld terug wil. Zij zeggen: dan moet u ook het proefpakket ongeopend retourneren, dan pas kunt u het geld terugkrijgen. Iedereen heeft dit natuurlijk al geopend. Dit riekt naar oplichting. Er staat nergens in de advertentie dat je verplicht bent om een abonnement te nemen. Heb een half uur gebeld, onduidelijk Engels, mail gekregen dat order is stopgezet.

Ik wil mijn laatste zending ad € 327,- aangetekend retourneren en mijn geld terug op mijn bankrekening, mijn creditcard heb ik laten blokkeren.

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?