Klacht Health C-P: ongewenste toezending van producten

Klachtnummer
# 48853
Gebruiker
hippie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

welkkomstpakketjes besteld met creditcard van ooggel en creme via Health-C-P. voor resp. 3 en 4 euro per stuk. De toegezegde bevestigings email is nooit aangekomen, de producten wel na een paar dagen. Vervolgens na 2 weken 1 pakketje met 3 tubes ontvangen en een rekening van EUR 162,--. Geprobeerd te bellen. Engelstalige man die zegt dat je vast zit aan de order want dat staat in de voorwaarden. Geen voorwaarden gezien bij de eerste bestelling van "proefpakketje". Gezegd geen bestelling te hebben gedaan. Mevrouw , u mag alles houden want u heeft toch al betaald...... Hierna zullen we u uit het systeem halen. Credit card geblokkeerd maar het leed was al geschied. Een dag later opnieuw pakketje ontvangen. Niet geopend. Beide pakketjes retour gezonden. 2 emails verzonden maar geen reactie. Beide bedragen 162 en 165 euro zijn al geboekt voor de blokkade. Bedrijf handelt ook onder de naam Pure and New, en Formlife. Oplichterij. Rabobank zegt niets te kunnen doen.... vreemd .

De oplossing

Terugbetaling van beide bedragen EUR 162 en EUR 165. Ik heb geen bestelling gedaan en geen toestemming gegeven om andere bedragen af te schrijven via de credit card behalve de eerste 3 en 4 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Health C-P?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen