Klacht Health C-P: ook opgelicht

Ilonka

Ik heb proefmonsters besteld en ik heb geen andere lettertjes gezien. Je zou twee proefmonsters krijgen en alleen de verzendkosten betalen en ja dat leek me wel wat. toch even alles bekeken en ik zag geen kleine lettertjes dus oke doen dacht ik. Er werd netjes in op 19/12/2013 3 en 4 euro verzendkosten afgeschreven. Maar wat schetst nu mijn verbazing; dat er in januari nog eens 165 en 162 euro zijn afgeschreven. En waar voor, ik heb geen pakje ontvangen (ik las hier van een tweede pakje zodoende weet ik dat) Ook las ik hier dat ik dan aan een abbonement vast zit. Dit wil ik niet en hiervoor heb ik ook geen toestemming gegeven. Ik wil mijn geld terug want dit is pure oplichting. Heb nu ruim 320 euro betaald voor twee tubetjes crème en heb waarschijnlijk een abbonement. Heb al een klacht gestuurd naar de bank en die gaan er naar kijken. Hoop dat ze niet nog eens gaan afschrijven en dat ik dit geld terug krijg.

Ilonka

Ik wil geen abbonement en ik wil mijn geld terug. Die €165 en €162. De verzendkosten mogen jullie houden voor de proefmonsters. Daar heb ik toestemming voor gegeven.

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?