Klacht Health C-P: Opgelicht door Health C-P

Caatje

Nadat ik via Facebook n gratis proefpakketje , met 2 tubes gezichtscrème & ooggel had besteld, waar je alleen de verzendkosten, a 7€ hoeft te betalen, via credit card.
Na betaling van 7€ kreeg ik n Pakketje binnen.
Vandaag nogmaals 2 pakketjes binnen gekregen, met in totaal 6 tubes crème , en ook het geld, in totaal € 327 was al van m'n credit card gehaald. Schande. Heb gemail, maar deze mail kwam retour, heb van hun ook nooit n mail gehad. Heb gebeld naar n NL nr. Wat je vindt op de website, ( www. Health-c-p. Com, )Waar je alles in t Engels moet uitleggen, en het kantoor blijkt ergens in de FILLIPIJNNEN te zitten. Werkend voor deze website .. Mrs. Santiago zei me dat ik alles terug moest sturen, en daarna t geld retour, zou krijgen.?! ??? Advies; wat ik kreeg vd bank, blokkeer je credit card. Zodat er niet nog n's geld afgeschreven kan worden. Stuur nog niets retour, mail hun eerst dat je n juist adres wilt, en schakel rechtsbijstand in.

Geld retour € 327,- op mijn bank rekening
Stop contract, of abbonement.
Mijn gegevens van de site halen.
Geen pakketjes meer sturen, in april.
Ik betaal niets!

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?