Klacht Health C-P: Opgelicht door Health C-P

Klachtnummer
# 48260
Gebruiker
Caatje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik via Facebook n gratis proefpakketje , met 2 tubes gezichtscrème & ooggel had besteld, waar je alleen de verzendkosten, a 7€ hoeft te betalen, via credit card.
Na betaling van 7€ kreeg ik n Pakketje binnen.
Vandaag nogmaals 2 pakketjes binnen gekregen, met in totaal 6 tubes crème , en ook het geld, in totaal € 327 was al van m'n credit card gehaald. Schande. Heb gemail, maar deze mail kwam retour, heb van hun ook nooit n mail gehad. Heb gebeld naar n NL nr. Wat je vindt op de website, ( www. Health-c-p. Com, )Waar je alles in t Engels moet uitleggen, en het kantoor blijkt ergens in de FILLIPIJNNEN te zitten. Werkend voor deze website .. Mrs. Santiago zei me dat ik alles terug moest sturen, en daarna t geld retour, zou krijgen.?! ??? Advies; wat ik kreeg vd bank, blokkeer je credit card. Zodat er niet nog n's geld afgeschreven kan worden. Stuur nog niets retour, mail hun eerst dat je n juist adres wilt, en schakel rechtsbijstand in.

De oplossing

Geld retour € 327,- op mijn bank rekening
Stop contract, of abbonement.
Mijn gegevens van de site halen.
Geen pakketjes meer sturen, in april.
Ik betaal niets!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Health C-P?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen