Klacht Health C-P: Oplichting via 2 proefpakketjes (gezichtscrème en eyegel) â € 7,00 door Health C-P: Klacht Health C-P

krijnen

Ik had via Facebook twee proefpakketjes besteld voor zeven euro, kreeg twee weken later een pakket thuis gestuurd met 3 tubes skinlift gezichtscrème voor € 165,00 euro en twee dagen later 3 tubes Iris eyegel voor €162,00. In de algemene voorwaarden zou staan dat ik via de proefpakketjes me gebonden zou hebben aan een drie maandelijks abonnement. Dit is niet zoals het zou moeten gaan want de algemene voorwaarden mogen hier helemaal niet voor worden gebruikt. De originele prijs van deze artikelen had moeten worden vermeld bij het bestellen van het proefpakket en ook de consequenties die aan het bestellen verbonden zijn. En dit alles duidelijk en helder in het Nederlands.

alles stop zetten ik wens niets meer te ontvangen

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?