Klacht Health C-P: zonder vervolg opdracht wordten flinke bedragen van creditcard afgeschreven! Wie doet er iets aan!??

dini

het is niet acceptabel voor de consument dat hier niet snel iets tegen te doen is! bij Creditmij duurt dit 135 dagen!!! wie zegt mij dat ze niet elke week 2 x 165,- van mijn card afschrijven. Dit moet snller aangepakt kunnen worden! Niks regels...aanpakken!!
Dit is bewuste misleiding! Nu zijn ze ook weer bezig op dezelfde manier met een ander product; snel geld verdienen en weg! ..voordat het is opgelost voor de huidige benadeelden, weer bezig met ander product en na 3 maanden is het bedrijf weg en ons geld weg! dit moet sneller!! Alleen kan ik niets, Credtimij moeten sneller kunnen handelen!

Bedrijf (CEO, management) benaderen door Creditcard-mij en advocaten (europees) erop! Dwingen tot terugbetaling

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health C-P?