Klacht Health C-P: zonder vervolg opdracht wordten flinke bedragen van creditcard afgeschreven! Wie doet er iets aan!??

Klachtnummer
# 48789
Gebruiker
dini
Datum
0 reacties

Details

De klacht

het is niet acceptabel voor de consument dat hier niet snel iets tegen te doen is! bij Creditmij duurt dit 135 dagen!!! wie zegt mij dat ze niet elke week 2 x 165,- van mijn card afschrijven. Dit moet snller aangepakt kunnen worden! Niks regels...aanpakken!!
Dit is bewuste misleiding! Nu zijn ze ook weer bezig op dezelfde manier met een ander product; snel geld verdienen en weg! ..voordat het is opgelost voor de huidige benadeelden, weer bezig met ander product en na 3 maanden is het bedrijf weg en ons geld weg! dit moet sneller!! Alleen kan ik niets, Credtimij moeten sneller kunnen handelen!

De oplossing

Bedrijf (CEO, management) benaderen door Creditcard-mij en advocaten (europees) erop! Dwingen tot terugbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Health C-P hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Health C-P?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen