Klacht Health City: geen opzegtermijn hanteren Health city Tilburg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43196
Gebruiker
jack
Datum
0 reacties

Details

Klacht

van luxe abbonement naar basic en dan nog vasthouden aan een maand opzegtermijn dit is onlogisch immers de dienstverlener wijzigt de voorwaarden en niet ik
Ik eis dan ook geen opzegtermijn en nu zie ik dat deze WEL is afgeschreven.
Health city heeft een brief gemaild met de bevestiging dat per 1 december 2013 mijn lidmaatschap is beëindigd met in achtneming een opzegtermijn!!!!

Gewenste oplossing

Geld dat is afgeschreven over de maand december eis ik terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Health City hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Health City?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen