Wij vinden dat Health City hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Health City: geen opzegtermijn hanteren Health city Tilburg
Details
Klacht
van luxe abbonement naar basic en dan nog vasthouden aan een maand opzegtermijn dit is onlogisch immers de dienstverlener wijzigt de voorwaarden en niet ikIk eis dan ook geen opzegtermijn en nu zie ik dat deze WEL is afgeschreven.
Health city heeft een brief gemaild met de bevestiging dat per 1 december 2013 mijn lidmaatschap is beëindigd met in achtneming een opzegtermijn!!!!
Gewenste oplossing
Geld dat is afgeschreven over de maand december eis ik terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.