Klacht Health City: verhuisd? Healthcity laat ons niet opzeggen

Klachtnummer
# 3551
Gebruiker
A Laumann
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We zijn sinds 2009 erg tevreden geweest bij Health City Hilversum, maar begin mei verhuisd naar Amsterdam waardoor we tot onze grote spijt niet meer bij HC H'sum kunnen sporten. Health City weet dat we sinds mei niet meer gesport hebben en ook dat sporten in Amsterdam geen optie is omdat de club te ver weg is voor ons. Toch mogen wij van ze tot 1 september doorbetalen en niet eerder opzeggen. Sinds januari mag dat niet meer voor nieuwe klanten, maar omdat wij als trouwe klant al lid waren gelden voor ons nog andere voorwaarden. Slecht dat zo'n sportschool dit soort streken uithaalt en uberhaupt verschillende voorwaarden hanteert. Een klant is toch een klant? Wat een dikke fail voor de klantenservice van dit bedrijf. En zo wordt je als trouwe klant nog even afgestraft en wordt er voor 500 euro van ons gecasht.

dan moet het maar zo: als je een sportschool zoekt, ga dan Health City voorbij!

Gewenste oplossing

opzegtermijn 1 maand zoals voor iedereen nu geldt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Health City hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Health City?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen