Opgelost door Healthbox: Geen enkele vorm van communicatie mogelijk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332174
Gebruiker
Veronica
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al maanden geen enkele reactie op mijn klachten over de box van augustus, de laatste zending nooit ontvangen. Bedrag door de bank laten terugboeken en het bankrekeningnummer laten blokkeren.

De oplossing

Mij antwoorden op al mijn mails en een brief.

2 reacties

  1. Auteur
    Healthbox
    Datum
    Beste mevrouw Nuus,

    Nogmaals dank voor uw bemoedigende woorden en sportieve reactie.

    Het bedrag van EUR 34,95 is inmiddels teruggestort op uw bankrekeningnummer.

    Wij hopen weer contact te hebben, zodra Healthbox weer in rustiger vaarwater verkeert.

    Met gezonde groeten, Nissi
  2. Auteur
    Veronica
    Datum
    Klacht naar volle tevredenheid opgelost.
    Ik wens Health Box alle goeds en hoop in de toekomst weer het vertrouwen in dit mooie product te krijgen.

    Vriendelijke groet,
    Vera

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veronica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Healthbox?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen