Opgelost door Healthbox: Ongevraagde healthbox ontvangen

Henning

Ik heb een Healthbox ontvangen nadat ik mijn abonnement heb opgezegd en ben niet van plan het te gaan betalen noch te betalen voor verzendkosten omdat ik geen Healthbox heb aangevraagd. Het ligt hier met ongebruikte producten. (Interessante weetje; het is dezelfde healthbox (producten) als mijn laatste ontvangen Healthbox (gedurende abonnement).

Ik wil de healthbox terug geven zonder dat ik er voor moet betalen (dus ook niet verzendkosten).

En ze mogen beter aan hen klantenservice werken. Want dit is echt nonsense. Geen telefoonnummer en geen antwoord op gestuurde mailtjes.

Healthbox
    Geachte mevrouw Henning,

Door ernstige prive omstandigheden is onze manager er niet meer.
    De afgelopen periode konden we helaas niet in alle systemen.
    Inmiddels proberen we de administratieve achterstand weg te werken.
    Dat vergt meer tijd dan gewenst, maar inmiddels hebben wij wel uw opzegging verwerkt.

Het spijt ons dat wij u zodanig teleurgesteld hebben dat u besloten heeft een klacht te deponeren bij de Consumentenbond.
    De box hoeft u niet terug te sturen. Hopelijk kunt u nog genieten van de produkten.
    We willen u bedanken voor uw interesse in de Healthbox.

Met gezonde en sportieve groeten, Het Healthbox Team

Henning
Ze hebben mij uitgelegd waarom er problemen waren met communicatie en ik mocht de ongevraagde Healthbox houden.

Ook een klacht indienen over Healthbox?