Klacht Hearst magazines: 3 maanden opzegtermijn voor magazine door slimmigheidje uitgever

Klachtnummer
# 362237
Gebruiker
Michelle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik deed een kind een abonnement kado voor 6 maanden op quest junior. Tot mijn verbazing kreeg ik na die periode een factuur voor een verlenging met een jaar.
Omdat het magazine 10x per jaar uitkomt mogen ze de opzegtermijn verlengen tot 3 maanden ipv 1 maand. Nu moet ik heb abonnement dus nog 3 maanden doorbetalen en ik kon er ook niet voor kiezen om bijvoorbeeld zelf een vervangend magazine te ontvangen.
Belachelijk dit. En ook slim gespeeld om hem 10x per jaar uit te laten komen zodat er altijd een verlengde opzegtermijn is.

De oplossing

Het abonnement per direct stoppen.
Het was namelijk een kado voor 6 magazines!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hearst magazines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?