Klacht Hearst magazines: Hearst licht mensen (kwetsbare in t bijzonder) op. Verleent geen/slechte service

Klachtnummer
# 356655
Gebruiker
N.S. de Blauw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Communicatie is drama! Ik wacht als meer dan half jaar, heb al tientallen keren gebeld met klantenservice, maar de ‘service’ bestaat gewoon niet. Moet worden opgedoekt dit hele bedrijf en zwaar beboet want ze wachten net zolang met niets doen totdat abonnement aut doorloopt en klant het wachten op t geschenk maar opgeeft. Zeer zeer kwalijk!
Er wordt niets gezegd, geen begrip, geen alternatief, gewoon exuses of oplossing geboden.

De oplossing

Het oorspronkelijke geschenk zsm toezenden, anders een alternatief van minstens dezelfde waarde en met mijn akkoord toezenden. Daarbij excuses zichtbaar maken(schadevergoeding) ivoor alle fouten die zij zijn begaan. Verbeteringen doorvoeren anders de boel opdoeken en stoppen met belazeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hearst magazines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?