Klacht Hearst magazines: Ontvang rekening voor reeds betaald abonnement, klachtenservice onvriendelijk en niet behulpzaam.

# 372014
D. van den Ende

Cadeau abonnement was afgelopen. Bij het laatste nummer zat een acceptgiro. Als deze betaald zou worden, zou het abonnement weer een jaar verlengd worden. Deze acceptgiro is betaald. Vervolgens geen Quest ontvangen. Meerdere keren gebeld en het betaalbewijs gemaild. Meerdere callcenter medewerkers besproken. Uiteindelijk op 9 april de eerste Quest ontvangen, mét rekening. Opnieuw gebeld. Overlegd met leidinggevende. Er zou worden doorgegeven dat deze rekening al voldaan was. Bij het juni nummer zat opnieuw een rekening. Opnieuw gebeld. Callcentermedewerkster was zéér onbeleefd en hing de telefoon op. Opnieuw gebeld. Andere dame besproken. Ook haar toon vond ik onprettig, maar toen ik haar daar op aansprak verbeterde het. Van haar een bevestiging op de e-mail gekregen dat ze met mijn vraag doorzet naar de betreffende afdeling. Maar gezien het eerdere verloop heb ik hier weinig vertrouwen in.

Ik wil een schriftelijke bevestiging dat het abonnement inderdaad is betaald en dat er geen rekeningen meer zullen volgen. En excuses dat dit nu al maandenlang duurt. Want zo ingewikkeld lijkt het mij allemaal niet.

Daarnaast graag ik mij echt af waarom het allemaal zo moet gaan. Ik vind de toon van meerdere klantenservice medewerksters ik die gesproken heb zo ongeïnteresseerd en onvriendelijk (niet allemaal!). Ik heb dit nog nooit eerdere meegemaakt bij een bedrijf. Zeker als ik dit vergelijk met aan vergelijkbaar bedrijf als Sanoma, zo'n groot verschil in bejegening. Ik vind het heel jammer dat er achter zo'n leuk blad als Quest zo'n slechte service zit.

Wij vinden dat Hearst magazines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?