Klacht Hearst magazines: Quest na (onterechte) aanmaning per ongeluk dubbel betaald, maar onmogelijk het te veel betaalde ter

Casey

Eind Augustus net terug van vakantie en een onsympathieke aanmaning voor mijn Quest abonnement. Meteen maar betaald want ik wil geen gezeur. Daarna toch even gekeken, maar ik bleek ook al in Juli betaald te hebben!
Direct een mailtje gestuurd met een kopie van beide afschrijvingen naar klantenservice@quest.nl.
Na 1.5 week nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Daarna maar gebeld en lang met een meneer aan de lijn gehangen (Rik Albers), die vroeg de mail opnieuw te sturen, met een kopie aan klantenservice@hearst.nl. Dan zou hij zorgen dat er die dag nog een bevestiging van ontvangst zou komen, al zou het nog 4-6 weken duren voor ik mijn geld terug zou krijgen. Ook gedaan, maar nog steeds geen reactie gehad. Vandaag opnieuw een wat bozere mail gestuurd, maar het lijkt onmogelijk enige reactie van die mensen te krijgen: het blijft ijzig stil.

Ik heb overigens gisteren nav de gang van zaken mijn abonnment opgezegd en tot mijn verbazing kreeg ik daar WEL direct een bevestiging van!

Op dit moment zou ik niemand een abonnement op Quest aanraden. Het blad is prima, maar sinds het blad onder de paraplu van Hearst magazines valt lijkt het klachten te regenen over slechte afhandeling en bereikbaarheid. Dan was Sanoma heel wat beter dan deze enge club.....

In elk geval een schriftelijke reactie op mijn mails, al is het maar een bevestiging van ontvangst. Verder uiteraard asap mijn geld terug.

Wij vinden dat Hearst magazines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?