Klacht Hearst magazines: Slechte klantenservice, niet goed behandeld, onterechte betalingen

Klachtnummer
# 434798
Gebruiker
djoser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer ze nu al een uur te bellen omdat ik een onterechte boete heb ontvangen. Ik zou zogenaamd niet hebben betaald. Terwijl ik juist wel hebt betaald en daarna zo snel mogelijk het abbonoment heb stopgezet. Dit is toch te gek voor woorden, dat ik niet eens te woord gestaan kan worden en ook nog eens onterecht moet betalen.

De oplossing

Ik wil geen abonnement meer hebben en ik wil dat dat bedrag en incasso kwijtgescholden word, want dit kan niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hearst magazines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hearst magazines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen