Klacht Hearst magazines: Vanmorgen ben ik onbeschoft behandeld door een medewerker van de klantenservice van Quest.

Familie van der Meer

Ik werd getipt door de bewoners van onze oude woning dat zij nog steeds de Quest ontvangen, terwijl ik in 2017 al een verhuizing heb doorgegeven. Ik heb de Quest ook even ontvangen op mijn nieuwe adres. Vorig jaar hier ook al contact over gezocht met Quest via de website, geen reactie. Vervolgens maar een proefabonnent afgesloten op ons tijdelijke adres. Dit zijn abonnementen die automatisch behoren te stoppen.

Nu blijkt dat er 2 abonnenten op onze naam actief zijn die wij niet ontvangen, en waarvoor de betalingen zijn overhandigd aan het incasso bureau, waar wij ook geen weet van hebben. Quest, hoe kan dit en waarom zijn jullie medewekers aan de telefoon zo onbehulpzaam?

Ik zou graag willen dat jullie contact met mij opnemen, dat kan ook telefonisch via 06-23868142.

Contact opnemen met mij

Wij vinden dat Hearst magazines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?