Klacht Heavy Rock Music: Niets geleverd, veel beloftes, niets nagekomen

Klaas Dijkstra

KVK: 56656645
Vestigingsnummer: 000026185768

Begin juli heb ik een DVD besteld. Tot op heden heb ik deze niet ontvangen. Er is mij tot drie keer toe beloofd dat ik de DVD binnen een week zou hebben, wat dus niet gebeurde. Toen ik geen behoefte meer had aan de DVD (het was namelijk een verjaardagpresentje voor halverwege juli), is mij vervolgens tot drie keer toe beloofd dat het geld teruggestuurd zou worden, wat dus ook niet gebeurde. De verkoper laat niets van zich horen. Als je mailt, krijg je geen reactie terug, en tot op heden is hij geen enkele belofte die hij heeft gedaan aan de telefoon nagekomen. Een erg vervelende gang van zaken die ik - ondanks dat ik erg veel handel via marktplaats en andere sites - nog nooit eerder mee heb gemaakt!

De gewenste oplossing is dat ik in ieder geval het bedrag wat ik betaald heb retour krijg. Dat gaat om ongeveer een tientje. Als de verkoper fatsoenlijk is, zou hij dat bedrag verhogen aangezien ik nogal wat telefoonkosten heb gemaakt om van de ontwikkelingen op de hoogte te blijven. Ook al mocht hij het geld alsnog terugboeken, helemaal tevreden zal ik niet meer worden. Daarvoor is hij inmiddels al te veel beloftes niet nagekomen.

Wij vinden dat Heavy Rock Music hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Heavy Rock Music?