Klacht Hebbespulletjes: Dwangmatige verkoop van producten

RenT

Hebbespulletjes stuurt producten toe die niet besteld en niet gevraagd worden. Brengen dit in rekening en dwingen betaling af.
Dit op grond omdat diegene die op de 1e aanbieding zijn ingegaan, nl. gratis 3 sjaaltjes excl verzendkosten, maandelijks een aanbieding krijgen, die al of niet aanvaard moet worden. Het maandelijks e-mail bericht met aanbieding hebben wij nooit gezien of ontvangen, de producten liggen op enig moment in de brievenbus of worden door en bezorgdienst aan huis afgeleverd. Retourzenden is mogelijk binnen 14 dagen op kosten van de klant. Puur misleidende verkoop en het opdringen van niet bestelde en ongewenste producten. Opzeggingen worden totaal genegeerd. betalingen worden vooraf per incasso geincasseerd. ( wij hebben de incasso inmiddels geblokkeerd)

Onmiddelijke stopzetting van het ongevraagd toezenden van producten.
Wij hebben Hebbespulletjes aangegeven dat het laatst toegezonden product door hun kan worden teruggehaald, of dat wij het op kosten van hebbespulletjes willen retour zenden. reactie : wordt niet op gereageerd. wel na enige weken een betalings herinnering.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.