Klacht Hebbespulletjes: Ongevraagde toezending en geen creditering na retour sturen

Klachtnummer
# 34691
Gebruiker
F. reiniers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan en die ook normaal ontvangen en betaald. vervolgens zou maandelijks een mail worden gezonden met een aanbieding. Ik heb geen mail en ook niet de beloofde herinnering gehad. Daarop kreeg ik ongevraagd een product ( rommel ) toegestuurd. Ik heb geklaagd en het artikel terugestuurd. Ondanks de track en trace bevestiging van aflevering blijft Kevin Bos ontkennen het artikel ontvangen te hebben en daarom wordt er niet gecrediteerd.
Ik moet daarnaast 2 * porto kosten betalen voor iets dat ik niet heb besteld.

Ik heb al verschillende mails verzonden maar er wordt totaal niet meer gereageerd.

De oplossing

Terugbetaling v an zowel de product kosten als de betaalde portkosten 2*

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hebbespulletjes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hebbespulletjes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen