Klacht Hecto: Webhosting

Mail

In 2018 krijg ik bericht dat mijn domeinnaam zal worden verhuisd als ik zelf geen actie onderneem. Dat vond ik prima, ik ben zelf niet zo slim als het gaat om hosting, domeinen e.d.
Geef dit graag uit handen.
In mei 2019 en juli 2019 volgen er nog twee mails vanuit Hecto, echter met een andere tekst.. zo lees ik vandaag, 31 juli.
In mail 2 uit mei 2019 staat 'onderneem actie voor 1 september'.
In mail 2 op 8 juli staat ' U heeft geen mail en website meer per 1 augustus als u niks doet'.
En weer denk ik 'ik ben akkoord gegaan met mail 1 'u hoeft niets te doen, wij verhuizen de gegevens.'
Nu, terug van een korte vakantie, heb ik geen verdere berichtgeving en stuur ik het bedrijf, Hecto, een mail met de vraag welke email nu eigenlijk van toepassing is. .... geen reactie.

De heer S. Bellinzis, eigenaar van Hecto, laat een week later weten dat zij, Hecto, 1) van mij een reactie had verwacht op mail 1 en 2) dat ik niet mocht verwachten dat Hecto meteen zou reageren op mijn vraag.
Een week na mijn vraag is er gereageerd, nadat ik Hecto heb laten weten dat ik Consumentenbond heb ingeschakeld.

Oplossen

Wij vinden dat Hecto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hecto?