Klacht Heech by de Mar: Schade zeilboot

Michiel

Na een week gevaren te hebben met een Grundel van Heech by de Mar zijn we een dag eerder terug gekeerd om de boot in te leveren. Dit in verband met het melden van een kleine schade. Bij het inleveren werden we minimaal te woord gestaan en leek het er op dat de schade geen grote issue zou zijn. De borg kregen we nog niet terug en de vraag was om de volgende ochtend contact op te nemen om meer te horen over de geschatte schade. De volgende ochtend rond 10 uur gebeld maar ze konden me amper te woord staan want ze hadden het te druk en nog niet naar de schade gekeken. Ze zouden me in de loop van de middag een email sturen met informatie. Tegen 17 uur nogmaals gebeld naar het bedrijf omdat er nog steeds geen email was verstuurd. Het verhaal was dit maal dat de schade 2/5 deel van de borg zou bedragen. De schade bestond uit een drietal kleine krassen na een korte zachte aan aanvaring. Een nieuw laagje lak ter plaatse zou voldoende moeten zijn het schip weer als voorheen te doen lijken. Hiern

Een redelijke schade/kosten oplossing of een passend compromis.

Heech by de Mar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Michiel
    Na het plaatsen van deze klacht enkel een bericht van het bedrijf ontvangen dat ik mijn mening niet mocht uiten op deze manier. Wilde ik dit blijven doen zouden ze stappen ondernemen.Helaas verder niets meer van gehoord.

Michiel

Ook een klacht indienen over Heech by de Mar?