Klacht Heemwonen: Afspraak na komen CV ketel stand moeten jullie WETELIJK VERPLICHT terug zetten naar mijn wens!

Cholo

Toevoeging aan m'n voorgaande bericht CV ketel stand moeten ze zoals afgesproken verlagen!! .kwa de knal rode huid van boven tot onder etcetra het ergste naast m'n hoofd huid problematiek is dat ik ook over m'n hele gezicht tot aan m'n hehe nek en hele hals toe !knal rode brandende en jeukende en glanzd/glimend! rode vlekken heb! gekregen! Dat komt puur en ENKEL! door al het VIEZE SMERIGE kalk ! Dit algehele! probleem !heb ik nog nooit eerder gehad dit is pas gekomen sinds m'n CV ketel stand verhoogd is ! Ik schaam me! Ik ontwijk contackten! Dit is een belemmering op m'n cosiale leven! Heem weet dit ik heballes zwart op wit in m'n mails staan! Heem wonen maakt het zo dat de huurder zig niet safe en niet prettig voelt in z'n veel te dure WONING! Waar werkelijk nix aan hygiëne!en onderhoud deugd ! Door de kalk troep op m'n héle hoofd huid draag ik continu een pet!! Ja soms moet ik tog naar buiten of belangrijke contackten in m'n woning toe laten! En heem wonen heeft mij beloofd dat ze d'r ALLES AAN gaan doen dat ik mij weer prettig ga voelen in de woning waar het in het verleden mis is gegaan zullen wij u nu niet meer teleurstellen vertrouw nu maar op ons wij hebben het beste met je voor ook ik heb het beste met je voor ZEGT ( verwijderd dor moderator) zij is aleen maar als pion ingezet om te peilen of ik daadwerkelijk over zou gaan op juridische stappen omdat ze een onafgemaakte studie in het civiele recht heeft gestudeerd ja mensen zo vies gaat heem wonen te werk! De huurder is nix waard voor hun alleen maar de centen zijn voor heem wonen belangrijk. Dit alles is gelijk EN EXZACKT HET ZELVDE ALS aan ACHTER STALLIG!ONDERHOUD!Heem wonen SHAME ON YOU!! THIS IS THE LAST STRAW!!

CV ketel nu acuut verlagen !

Cholo
Je afspraaken in godsnaam na komen anders gaan wij een straatje verder! Beu en meer dan zat Ben ik jullie!! Ik ga strax eens over op foto's plaatsen ook foto's van Julie onbeschofte leugens net jullie naam en al !!ik ken m'n rechten.ik accepteer nog veels te veel van jullie.

Ook een klacht indienen over Heemwonen?