Klacht Heemwonen: Balkon klus moet uitgevoerd worden ik wil DUIDELIJKHEID van waneer dit van start gaat

Cholo

Balkon binnen en buiten kant werkzaamheden zouden uitgevoerd gaan worden door Habenu van der kreke,zodra het weer geschikt is zouden ze beginnen,eerst was het Jan/februarie 2021 daarna geven ze aan in de lente te starten nu is de klus nog steeds niet uitgevoerd en we hebben geschikt weer gehad ik heb contackt gezocht met Habenu van de kreke hun waren in afwachting van de schilder dat is nu al bijna 2 maanden geleden ik heb weer contackt gezocht in diverse mail's+ Facebook maar ze reageren totaal niet . heemwonen stuurde mij ONTERECHT een advocaat op m'n dak omdat ik te veel mails stuur +onsamenhangende mails ze gaven aan dat ze op geen enkele mail meer gaan reageren heem wonen is duidelijk niet gediend van huurders die op komen voor zig zelf, m'n mails zijn wel degelijk duidelijk heemwonen doe niet of uw neus bloed u weet donders goed hoe de vork in de steel zit u staat breed bekend omtrend deze valse aanpak + om niet antwoord geven op mails. Dit is machtsspel PUR SANG en dit accepteer ik niet . heemwonen meld zeer vermoedelijk onterecht misbruik op klachtekompas daarom zijn m'n voorgaandeklachten verweidert past precies bij het shady karakter van heemwonen. Houtrot is weer zonder enigebezichtiging afgewezen heemwonen dwingt mensen tot juridische maatregelen blijkbaar wensen zij dit. Kwa rothout ik zal via m'n eigen Facebook etcetra foto's gaan uploaden en delen wand m'n rechten als huurder zijn en worden geschonden huur is te duur voor deze ellendige staat. Heem heeft ook al aangeven dat ze vinden dat ze nu wel eens meer dan genoeg gedaan hebben aan reparaties ,heemwonen shame on you

Mij DUIDELIJKHEID geven wanneer de balkon klus van start gaat + nooit meer onterecht een advocaat op m'n dak sturen ik doe werkelijk NIX verkeerd en klachten indienen is m'n recht. Houtrot aanpakken telefonisch ben ik niet bereikbaar ik moet alles zwart op wit hebben.

Cholo
    Heemwonen het gaat zo niet langer los uw problemen acuut op u bent RONDUIT corrupt, weer word ik getipt door gedupeerden huurders die dezelfde ASOCIAAlE behandeling van u krijgen ik heb nu een bundel aan klaghten

Cholo
Geen enkele vorm van reactie nu op naar rechter Frank Visser tv!

Ook een klacht indienen over Heemwonen?